Gadgeteer Awards

Sony Ericsson promovează Vivaz pe TV

| 12.3.2010
Back to Yahoo!

vivaz 90x90 Sony Ericsson promovează Vivaz pe TVLansarea pe piaţa din Marea Britanie a super-telefonului Sony Ericsson Vivaz este acompaniată de o campanie de promovare pe TV realizată de Saatchi & Saatchi care va începe din 12 martie, cu focus pe funcţiile multimedia, HD.

Sloganul ales de Sony Ericsson pentru campanie este “See beauty in the detail” (vezi frumuseţea în detaliu). Campania include de asemenea bannere online, print şi outdoor. În videoclip, utilizatorii filmează folosind tehnolofia HD, iar campania implică şi un site pentru upload de clipuri video.

“Sony Ericsson are o tradiţie în zona de muzică şi fotografie, iar acum vrem să scoatem în evidenţă funcţiile HD şi imaginile frumoase pe care le poţi surprinde cu acest terminal”, a declarat Richard Dorman, senior marketing manager la Sony Ericsson.

Vivaz are ecran tactil de mari dimensiuni, cameră foto digitală cu senzor de 8,1 megapixeli, funcţii de filmare în format HD (720p). Pentru prima oară, camera foto din telefon include stabilizator optic.
Uutilizatorii vor putea să revadă propriile înregistrări pe ecranul cu diagonala de 3.2 inch al telefonului, iar înregistrările video în format HD pot fi încărcate rapid pe platformele sociale via Wi-Fi. Sau poate fi văzut direct pe televizoarele cu tehnologie de conectare wireless DLNA.
se vivaz ofc movie Sony Ericsson promovează Vivaz pe TV

Via Mad.co.uk

Nici un comentariu

Lasa un comentariu

Aboneaza-te la RSS Aboneaza-te la RSS

About us

Gadgeteer este, pe de o parte, un program inedit de teste dedicat pasionatilor de tehnologie si pe de alta parte, un blog specializat. Citeste tot

The Gadgeteers Blogroll Focus Video Follow us Microblogging
Archive