Gadgeteer Awards

HTC se repozitioneaza global

| 26.10.2009
Back to Yahoo!

HTC HTC se repozitioneaza globalHTC Corporation a lansat astazi o campanie globala de advertising bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly brilliant. Prima campanie globala de advertising pentru HTC va fi lansata in urmatoarele saptamani in 20 de tari sub sloganul “You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you”. Aceasta campanie reprezinta angajamentul HTC de a se concentra pe oameni, pe nevoile lor si modul in care traiesc si lucreaza, pentru a se asigura ca dispozitivele HTC li se potrivesc cat mai bine.

Campania YOU are ca scop cresterea globala a vizibilitatii si a intelegerii promisiunii de brand – este vorba numai despre TINE, consumatorul si nu despre dispozitiv. HTC a lucrat impreuna cu agentia de advertising Deutsch LA Inc. din Los Angeles pentru a crea campania YOU, care va consta intr-o abordare integrata la nivel de mix de media: TV, print, outdoor si online. Expertiza HTC va fi elementul principal al campaniei, prin executii care subliniaza functionalitatea unica a smartphone-urilor HTC.

HTC a lucrat impreuna cu agentia Figtree din Londra pentru a concepe pozitionarea de brand Quietly brilliant. Aceasta pozitionare a fost inspirata de cultura HTC, aceea de a pune consumatorul pe primul loc. Aceasta cultura provine dintr-o traditie bazata pe inovatia continua si pe crearea unor produse revolutionare. Aceasta noua pozitionare va fi implementata prin intermediul tuturor mijloacelor de comunicare in intreaga companie.

Nici un comentariu

Lasa un comentariu

Aboneaza-te la RSS Aboneaza-te la RSS

About us

Gadgeteer este, pe de o parte, un program inedit de teste dedicat pasionatilor de tehnologie si pe de alta parte, un blog specializat. Citeste tot

The Gadgeteers Blogroll Focus Video Follow us Microblogging
Archive